با ما در تماس باشید

02142881100
09129612615
09905700698

کامل‌ترین پکیج و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی

برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی نیازمند پکیج کاملی جهت مطالعه هستید. با داشتن منابع خوب به راحتی به نتیجه‌ی دلخواه خود خواهید رسید. در صورتی که ما در انتخاب منبع خود برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی انتخاب درست و صحیحی را انجام داده باشیم، نیاز به بقیه‌ی پکیج‌ها نخواهد بود.

کامل‌ترین پکیج و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی زمانی مشخص خواهد شد که با خواندن آن پکیج و یا منبع، شما را از بقیه‌ی منابع موجود در بازار جهت قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی معاف نماید. داوطلبانی که در انتخاب کامل‌ترین پکیج و بهترین منبع قبولی آزمون رزیدنتی دندانپزشکی، دقت  لازم را مبذول نمایند، به راحتی در یک سال (و یا حتی کمتر) موفق به دستیابی نتیجه‌ی خوب و قبولی قطعی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی خواهند شد.

با تحقیق از داوطلبانی که به راحتی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی نتیجه‌ی دلخواه را کسب نموده‌اند، و پرس و جو از آنها، در خواهیم یافت که ایشان در انتخاب منابع و بهترین و کامل‌ترین پکیج موجود در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی  در مرحله‌ی اول وسواس به خرج داده‌اند. و در نهایت با انتخاب بهترین و کامل‌ترین پکیج و مفیدترین منبع، قبولی خود در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی را آسان کرده‌اند.

 

نیاز به کامل‌ترین و بهترین منبع برای آزمون رزیدنتی دندانپزشکی در چه مواقعی حس می‌شود؟

نیاز به کامل‌ترین و بهترین منبع برای آزمون رزیدنتی دندانپزشکی وقتی احساس می‌شود است که بخواهید در زمان اندک، به نتیجه‌ی دلخواه خود یعنی کسب رتبه‌ی خوب در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی نائل شوید. با توجه به این که زمان و فرصت برای همه‌ی داوطلبان آزمون رزیدنتی دندانپزشکی بسیار محدود است، بنابراین پکیج خوب و انتخاب کامل‌ترین و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی به سرعت شما را به نتیجه‌ی دلخواه و کسب رتبه‌ی خوب در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی نائل خواهد کرد.

در صورتی که بتوانید کامل‌ترین و بهترین منبع برای آزمون رزیدنتی دندانپزشکی را انتخاب نمایید، نیاز به سایر پکیج‌های دیگر موجود در بازار آزمون رزیدنتی دندانپزشکی نخواهید داشت. در واقع کامل‌ترین پکیج باعث خواهد شد که از تمامی پکیج‌ها و سایر منابع بی‌نیاز گردید.

 

کامل‌ترین و بهترین منبع برای آزمون رزیدنتی دندانپزشکی شامل چه مواردی می‌باشد؟

کامل‌ترین و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی چیست؟

موسسات و انتشارات مختلف، همگی دارای پکیج‌های متنوع جهت قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی می‌باشند. هر کدام تقریباً در ظاهر پکیج و منابع خود را به صورت یکسان عرضه کرده‌اند، ولی محتویات تمامی پکیج‌های موجود در آزمون رزیدنتی و منابعی که موسسات و انتشارات ارائه کرده‌اند، بسیار متفاوت می‌باشد و در جزئیات منابع و پکیج‌های موجود در بازار تفاوت‌های بسیاری وجود دارد. عملاً داوطلبان آزمون رزیدنتی دندانپزشکی فرصت بررسی و مطالعه‌ی تمامی پکیج های موجود در بازار را نخواهند داشت؛ پس چگونه می‌توان کامل‌ترین و بهترین منبع برای آزمون رزیدنتی دندانپزشکی را انتخاب نمود؟ ما سعی کرده‌ایم شما داوطلب عزیز را در این فرصت اندک جهت قبولی راحت در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی راهنمایی کنیم تا بتوانید کامل‌ترین و بهترین منبع موجود در بازار برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی را به سادگی انتخاب نمائید.

باید نقاط ضعف و قوت 3 موسسه‌ی فعال در راستای رزیدنتی دندانپزشکی را به دقت بررسی نمائید.

  • موسسه‌ی دندانپزشکی ماهان
  • موسسه‌ی دندانپزشکی پارسه
  • موسسه دندانپزشکی آوید

در بین موسسات موجود در بازار، موسسه‌ی پارسه و موسسه‌ی ماهان سابقه‌ی بیش از 8 سال فعالیت در حوزه‌ی آزمون رزیدنتی دندانپزشکی را داشته‌اند و در این مدت طولانی هر ساله در ارائه پکیج‌ها و منابع خود تغییر و تحولاتی را اعمال نموده‌اند. به عنوان مثال پکیج‌ها و منابع موسسه‌ی پارسه در سال‌های بسیار قبل در اندازه‌ی برگه‌های A3 تولید و توزیع می‌شد. که داوطلبان آن زمان با اعتراضات گسترده‌ای، درخواست منابع و پکیج‌های موسسه‌ی دندانپزشکی پارسه در قطع ساده‌تر نمودند. در سال‌های بعد این موسسه برای عدم کپی داوطلبان از جزوات آن، تمامی جزوات و پکیج‌های موسسه‌‌ی دندانپزشکی پارسه را به صورت خاص منتشر نمود، تا امکان کپی‌برداری از آن نباشد. به عنوان مثال در کادرهای رنگی مطالب با فونت رنگی را منتشر نموده بودند که این کار نیز باعث شد داوطلبان آزمون رزیدنتی دندانپزشکی که به دنبال کامل‌ترین و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی بودند، هزینه‌ی سنگینی جهت تهیه آن متقبل گردند، به دلیل فونت‌های رنگی درآن به سختی متوجه مطالب و فهم آن‌ها می‌گردیدند.

در ادامه نقاط ضعف و قوت موسسه‌ی رزیدنتی دندانپزشکی ماهان را نیز صادقانه خدمتتان عرض خواهیم کرد.

موسسه‌ی رزیدنتی دندانپزشکی ماهان در سال‌های اولیه منابع خود را به صورت سیاه و سفید کپی و منتشر نمود. در دو سال اول فعالیت با توجه به سابقه‌ی اندک خود، علاوه بر کیفیت پایین و سیاه و سفید بودن جزوات، گاهاً مطالب را نیز با کیفیت پائین چاپ و به مخاطبین خود عرضه می‌نمود. که در سال‌های گذشته این نقطه‌ی ضعف برطرف گردیده و تمامی پکیج‌ها و منابع موسسه‌ی دندانپزشکی ماهان به صورت رنگی و با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ و تکثیر کشور آماده و تحویل داوطلبان آزمون رزیدنتی دندانپزشکی می‌گردد.

موسسه‌ی دندانپزشکی آوید به تازگی شروع به فعالیت نموده است. تقریباً 60% اساتید موسسات ماهان و آوید نیز یکسان می‌باشند. این موسسه در کیفیت چاپ نمره‌ی قابل قبولی را کسب کرده است. ولی در انتخاب قطع و حجیم بودن جزوات و همچنین ارائه‌ی تمامی دروس و پکیج تمامی منابع مختلف خود را به دلیل آنکه به صورت دو جلدی عرضه کرده است، و حجم بالایی را انتخاب نموده و انتخاب قطع چاپ مدنظر خود نیز به صورت استاندارد نمی‌باشد، داوطلبان خود را تا حدی سردرگم و نگران نموده است. ولی در انتخاب مولفین با توجه به این که 60% اساتید موسسه‌ی دندانپزشکی آوید و موسسه‌ی دندانپزشکی ماهان یکسان می‌باشد از این جهت تقریباً مشابه هم هستند. همه‌ی پکیج‌ها و منابع موسسات رزیدنتی دندانپزشکی در ظاهر یکسانند ولی درجزئیات تفاوت‌های بسیاری دارند.

 

کامل‌ترین و بهترین منبع برای قبولی آزمون رزیدنتی دندانپزشکی شامل چه موارد و گزینه‌هایی می‌باشد؟

  • درسنامه: جزوات کامل و به عبارتی خلاصه‌ی ترجمه‌ی آزمون رزیدنتی دندانپزشکی که در قالب درسنامه در موسسات و مراکز دندانپزشکی ارائه می‌گردد، در واقع پایه‌ی یادگیری داوطلبین آزمون رزیدنتی دندانپزشکی می‌باشد و در تمامی پکیج‌ها و منابع مختلف، درسنامه رکن اصلی را ایفا می‌نماید.
  • مرور سریع و جمع‌بندی: موسسات رزیدنتی دندانپزشکی در این مورد تفاوت چشم‌گیری را داشته‌اند. موسسه‌ی ماهان ادعا کرده است که کاملترین پکیج و منبع مرور آزمون رزیدنتی دندانپزشکی را در کتب مرور سریع خود ارائه کرده است. به عبارتی موسسه‌ی دندانپزشکی ماهان با ارائه‌ی جزوات خلاصه و چکیده و در برخی دروس ارائه‌ی جزواتی با رویکرد تست محور که اساتیدشان در قالب تست و یا خلاصه‌ی جزوه و تدریسِ به طور میانگین 8 ساعته، تمامی درس‌های مربوطه را تحت عنوان مرور سریع نیز ارائه نموده است. ولی در مرور سریع موسسه‌ی رزیدنتی دندانپزشکی ماهان، از نظر اکثر داوطلبین رتبه‌ی یک را در ارائه‌ی کاملترین پکیج و بهترین منبع مرور سریع در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی ارائه کرده است. در مقابل موسسه‌ی رزیدنتی دندانپزشکی پارسه، هیچ جزوه‌ی مرور سریع برای داوطلبین ارائه نمی‌نماید و مباحث را به صورت فیلم، تقدیم داوطلبین آزمون رزیدنتی دندانپزشکی کرده است. و داوطلبین آزمون رزیدنتی دندانپزشکی به دلیل نیاز به داشتن جزوه‌‌ی خلاصه و یا تمرین تست دچار خلاء و بحران ویژه می‌گردند.
  • فیلم یا DVDهای آموزشی: کاملترین پکیج و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی شامل فیلم و یا ویدیوهای آموزشی می‌باشد. در واقع بدون داشتن فیلم تفهیم مطالب بسیار ضعیف دشوار و سخت و زمان‌بر خواهدشد. پس رکن اصلی و شاخصه‌ی مهم در انتخاب کاملترین پکیج و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی فیلم‌های آموزشی با کیفیت می‌باشد. یکی از نقاط ضعف ناشران دندانپزشکی موجود در بازار -انتشارات رویان پژوه و انتشارات شایان و انتشارات آرتین طب-، نداشتن فیلم‌های آموزشی بوده است. داوطلبین برای تفهیم مطالب، نیاز جدی به فیلم‌های آموزشی خواهند داشت. در واقع تیم آموزشی آزمون رزیدنتی دندانپزشکی کمک می‌نماید که فیلم‌های آموزشی در حکم یک متخصص خوب که با تدریس خصوصی برای داوطلب مطالب را ارائه می‌نماید باشند. هر زمان داوطلب نیاز داشته باشد فیلم را پخش کرده و یا وقفه خواهد داد و در زمان شرایط مناسب برای مطالعه‌ی پکیج و یا منابع آزمون رزیدنتی دندانپزشکی به مشاهده‌ی ادامه‌ی فیلم‌های آموزشی که از بهترین متخصصان کشور تهیه و تدوین شده است، خواهند پرداخت.
  • فلش کارت دیجیتال: دو موسسه‌ی ماهان و آوید، جدیداً اقدام به ارائه‌ی فلش‌کارت‌های دیجیتال نموده‌اند که موسسه‌ی ماهان از لحاظ تعداد و کیفیت سعی نموده است روند تحصیلی بهتری را برای ارائه‌ی بهترین پکیج و بهترین منبع فلش‌کارت موجود در بازار برای قبولی راحت در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی ارائه نماید. موسسه‌‌ی ماهان برخلاف موسسه‌ی آوید برای انتخاب داوطلب خود و با توجه به اینکه اطمینان کامل به کیفیت فلش‌کارت‌های خود دارد، به صورت آزمایشی یک درس را ارائه و در صورت نیاز، تمامی دروس فلش کارت را تقدیم داوطلب آزمون رزیدنتی دندانپزشکی می‌نماید. در صورتی که در موسسه‌ی آوید، به دلیل امکانات سخت‌افزاری امکان ارائه‌ی یک درس به تنهایی وجود نداشته و داوطلب در انتخاب این منبع دچار مشکل خواهد شد. موسسه‌ی دندانپزشکی ماهان برای ارائه‌ی کاملترین پکیج و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی فلش‌کارت‌ها را به صورت نکته و تست و به صورت تلفیقی ارائه نموده است. و متاسفانه موسسه‌ی آوید نتوانسته بدین شکل پکیج فلش کارت خود را تهیه و توزیع نماید. همچنین تعداد مطالب فلش‌کارت‌های موسسه‌ی ماهان به مراتب بیشتر از سایر موسسات بوده است. به عبارتی با داشتن سه مزیت فوق، کاملترین پکیج و بهترین منبع فلش کارت موجود در بازار برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی با فاصله‌ی بسیار زیاد، موسسه‌ی ماهان می‌باشد.
  • برنامه‌ی درست و زمان‌بندی صحیح: داوطلبین زمانی می‌توانند ادعا نمایند که کاملترین پکیج و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی را گرفته‌اند و در کنار آن با داشتن برنامه‌ی زمان‌بندی درست جهت زمان‌بندی مطالعاتی خود قادر خواهند بود به بهترین نتیجه و بهترین رتبه آزمون رزیدنتی دندانپزشکی نائل گردند. بدون داشتن برنامه‌ی درست و زمان‌بندی صحیح مطالعاتی برای آزمون رزیدنتی دندانپزشکی موفقیت داوطلب با چالش جدی مواجه خواهد شد. در واقع اگر داوطلبین آزمون رزیدنتی دندانپزشکی، کاملترین پکیج و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی را نیز در اختیار داشته باشند بدون داشتن برنامه و زمان‌بندی درست مطالعاتی به هدف خود نخواهند رسید. موسسه‌ی دندانپزشکی ماهان برخلاف سایر موسسات، دو دفترچه‌ی برنامه‌ی زمان‌بندی مطالعاتی به تمامی داوطلبین خود که پکیج کامل رزیدنتی دندانپزشکی را تهیه نموده‌اند، به صورت کاملاً رایگان تقدیم می‌نماید. در این دو جلد دفتر برنامه‌ریزی که به نام «متخصص‌شو جلد یک و دو»، معروف شده است، برای روزهای داوطلب و هر هفته و ماه‌های او برنامه‌ای کاملاً منعطف که قابل جابه‌جایی نیز می‌باشد، ارائه کرده است و داوطلبین آزمون رزیدنتی دندانپزشکی روزانه، 5 دقیقه برای تکمیل دفتر برنامه‌ریزی خود اختصاص خواهند داد و پایان هر هفته، یک عکس از خلاصه‌ی فعالیت‌های دفتر برنامه‌ریزی به مشاور خود ارائه خواهند کرد.
  • مشاوران متخصص و دارندگان رتبه‌های تک رقمی در سال‌های قبل: مشاوران موسسه سعی می‌نمایند برای داوطلبین خود اساتید مشاور را فعال و در کنار کاملترین پکیج و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی قرار دهند. موسسه‌ی آوید به این قضیه اعتقاد خاصی نداشته و در این اولین سال فعالیت خود، شاهد ارائه خدمات مشاوره‌ای از آن نبوده‌ایم. ولی موسسه‌ی دندانپزشکی پارسه و موسسه‌ی دندانپزشکی ماهان تیم مشاوران متخصص را همراه داوطلبان نموده اند.
  • مشاوره‌ی انگیزشی: از بین موسسات آزمون رزیدنتی دندانپزشکی، تنها موسسه‌ای که برای داوطلبان خود مشاوره‌ی انگیزشی اختصاص داده است، موسسه‌ی دندانپزشکی ماهان می‌باشد و مسئولین موسسه‌ی ماهان اعتقاد دارند، کاملترین پکیج و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی زمانی موثر خواهد بود که مشاوران متخصص و مشاوران انگیزشی نیز در کنار داوطلبان قدم به قدم مسیر فرسایشی آزمون رزیدنتی را طی نمایند.
  • آزمون‌های تک درس: موسسه‌ی دندانپزشکی پارسه و موسسه‌ی دندانپزشکی ماهان، برای داوطلبین خود برنامه‌ریزی موثر جهت شرکت در آزمون تک درس ارائه می‌نمایند.
  • آزمون‌های جامع: تمامی موسسات فعال در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی (موسسه‌ی دندانپزشکی ماهان، پارسه و آوید) برنامه‌ی زمانبندی برای برگزاری آزمون‌های جامع می‌نمایند. ما به تمامی داوطلبان توصیه می‌نماییم که حداقل یکی از آزمون‌های جامع هر سه موسسه را شرکت نمایند. چون سلایق آنها هر ساله متفاوت و متنوع می‌باشد و در صورتی که داوطلبین آزمون رزیدنتی دندانپزشکی در عین حال که کاملترین پکیج و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی را تهیه نموده‌اند، لازم است سلیقه‌ی اساتید و موسسات گوناگون را برای انتخاب سوال‌های متنوع محک زده و تست نمایند. در صورتی که شرایط شرکت در سه موسسه سخت می‌باشد، حداقل آزمون‌های جامع یک موسسه را شرکت نمایید.

 

جمع‌بندی:

انتخاب کاملترین پکیج و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی کار ساده‌ای نبوده و نیاز است که پارامترهای ذکر شده در بالا مطالعه و بررسی گردد. ما سعی کرده‌ایم برای شما داوطلب گرامی که زمان اندکی برای انتخاب کاملترین پکیج و بهترین منبع برای قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی دارید، نکات ارزشمند، جامع و خلاصه‌ای را ارائه نمائیم. با آرزوی موفقیت و انتخاب کاملترین پکیج و بهترین منبع جهت قبولی در آزمون رزیدنتی دندانپزشکی برای شما همکار گرامی.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *